شرکت مهندسی فرپژوه شرکت مهندسی فرپژوه شرکت مهندسی فرپژوه شرکت مهندسی فرپژوه شرکت مهندسی فرپژوه شرکت مهندسی فرپژوه شرکت مهندسی فرپژوه شرکت مهندسی فرپژوه شرکت مهندسی فرپژوه شرکت مهندسی فرپژوه
 

شیر آلات آزمایشگاهی

شرکت مهندسی فــــرپـژوه با هدف ارتقاء کیفیت تجهیزات آزمایشگاهی و انطباق تولیدات با استانداردهای بین المللی و در راستای استفاده از مواد اولیه مرغوب،  از تولیدات شرکت های معتبر اروپائی از جمله شركت Far ايتاليا در زمینه شیرآلات آزمایشگاهی استفاده نموده است.

- شرکت فــر ایتالــیا در زمينه توليد شيرآلات آزمايشگاهي داراي تمامي استانداردهاي بين المللي و اروپايي ميباشد.

شرکت فرپژوه با داشتن نمايندگي انحصاري اين شركت در ايران، اين محصولات را در سطح وسيعي در كشور و در تمامي پروژه هاي خود استفاده نموده و ضمن گارانتي كردن آنها خدمات پس از فروش انها را نيز تا 10 سال تضمين مي نمايد.
-شركت مهندسي فرپژوه با توجه به وضعيت و شرايط متريالهاي استفاده شده در ايران، به درخواست خود و توسط شركت سازنده در اين شيرآلات تغييراتي در نحوه اجراي آنها از جمله بلندتر كردن دنباله آنها براي استفاده بهتر در رويه ميزهاي آزمايشگاهي كه داراي ضخامت حداقل 30 ميلي متر ميباشند نموده است.
اين شيرآلات در كليه پروژه هاي اجرا شده توسط اين شركت استفاده شده و همواره موجبات رضايتمندي كاربران را فراهم نموده است.

شیر آلات آزمایشگاهی Far  بطور کلی از نظر نوع کاربری به چند دسته اصلی تقسیم میشوند که عبارتند از :
1- شیرآلات آب
2- شیر آلات گاز
3- شيرآلات هوا 
4- شيرآلات گازهاي خاص و صنعتي آزمايشگاه 
5- شيرآلات خلاء 
6- شيرآلات استنلس استيل 
7- دوش و چشم شور 

  • هر کدام از این شیرها نیز از نظر محل استفاده به تقسیمات رومیزی، روشلفی، زیر شلفی، و فیوم هود و از نظر تعداد خروجی به تقسیمات یکطرفه، دو طرفه و مخلوط دسته بندی میشوند.
  • جهت دريافت اطلاعات بيشتر به لینک زیر مراجعه فرماييد.

دانلود کاتالوگ



شرکت مهندسی فرپژوه

شرکت مهندسی فرپژوه یكی از شركت های پیشگام در زمینه اجرای پروژه های جامع آزمایشگاهی در كشور می باشد.‍‍‍ طراحی، تولید، نصب و راه اندازی سایت های آزمایشگاهی شامل سكوبندی آزمایشگاهی، هود شیمیایی، هود میکروبی، کمد نگهداری مواد شیمیایی و میز توزین از جمله محصولات و خدمات این شركت می باشد.


طراحی سایت و بهینه سازی سایت توسط کاسپید